17 septembrie 2010

timpul, drum cu sens unic

Buna dimineata!
M-a trezit de la 7 pentru ca nu mai putea sa doarma. Asa ca am urcat in studio, el lucreaza la piesele pentru album, eu cu laptop-ul in brate caut raspunsuri, citesc declaratiile lui S.O.Vantu si blog-ul unei prietene de liceu.
"Sapte ani si restul zile" - lectura frumoasa de dimineata, cu o cafea cu lapte si o tigara. Iar inca un motiv pentru a primi ziua de azi cu zambetul pe buze ... e vineeeeri! :) Si mai intra si cateva raze timide printre draperii si se aseaza pe covorul verde, pufos. O splendoare ...

M-am trezit pupata si alintata, dar totusi stoarsa de puteri. Admiterea la master ma omoara. Ai mei ma preseaza, pupaciosul mai sus mentionat duce munca de convingere ca o sa fie bine, iar eu parca nu mai aud, nu mai vad, nu mai simt nimic. Si cand se mai trezesc si unii tarani prieteni cu alti tarani sa mai comenteze diverse, te apuca toate alea.

Poate ca am fost mai agitata in ultima perioada. Dar cum sa fii altfel cand te trezesti cand nu stii pe unde sa o mai apuci, ce sa faci, in ce directii sa te mai uiti?
A trecut timpul asta infiorator de repede. Inamicul numarul 1 al omului modern si in acelasi timp - Zeul bland, care pune umarul reusind sa vindece si cele mai aspre si adanci rani. Trece pe langa noi cu o viteza naucitoare si e deseori invocat ca scuza pentru orice lucru de care am uitat sau de care am vrut sa uitam. Ar putea fi o explicatie tip dexonline.ro ;))
Si mai stiu ca mainile si chipul sunt o dovada clara a trecerii timpului; "croitorul specializat in modificari". Ne invarte, ne suceste, ne intoarce de pe o parte pe alta ca pe o omleta.
Iar apoi, de unde are timpul asta atata timp, cand eu nu imi mai vad capul de atatea lucruri de rezolvat?
E organizat, prietenu'. Sunt convinsa ca are cutii etichetate, aranjate in ordine alfabetica, puse pe rafturi plus un registru in care isi noteaza toate alea. Si cred ca bea multa cafea si nu doarme niciodata. Ahh, si fumeaza mult. Altfel, cum ar putea sa isi rezolve toate alea?

Timpule, eu's la litera E. Nu vreau sa te mituiesc, doar te rog frumos, cand ai timp, rezolva-ma si pe mine cumva.
Multumesc! :)



3 comentarii:

  1. de ce te grabesti sa faci atat de multe intr-un timp atat de scurt..ai rabdare, timpul le va rezolva pe toate, oricum nu are altceva de facut.

    RăspundețiȘtergere
  2. foarte frumoase comentarii la adresa timpului;)) chiar mi-au placut

    RăspundețiȘtergere
  3. multumesc :)
    p.s.: as aprecia daca in loc de "anonim" v-ati scrie numele...thx!

    RăspundețiȘtergere