2 martie 2012

Imi plac prietenii mei si imi place de prietenul meu. Imi place cand viata te ia mereu pe nepregatite, din toate punctele de vedere. Si cu bune si cu rele, din compozitia asta iese mereu ceva.
Teoretic a venit primavara si nu simt nici urma de astenie. Din contra, ma simt mai vie ca niciodata. Simt ca traiesc si ca respir prin toti porii. Si ma bucur! Ma bucur de apusul de soare care isi gaseste mereu loc pe mobila veche din living, si de pisica ce-mi deschide usile tuturor dulapurilor din casa de parca am fost supusa unui jaf misterios, si chiar de alarma care ma anunta ca trebuie sa-mi iau medicamentele pe care le-am luat degeaba timp de 7 luni pentru ca un cineva anume nu stie sa se bucure de ceea ce are, si de basul pieselor de care sunt sigura ca o sa devina mari hituri odata si-odata!
Ca dupa furtuna se arata si soarele. Iar acum e randul meu sa ma bucur de el!

Bucura-te si tu si poate nu o sa mai simti nevoia sa dai mana cu dracu'.
Eu ma bucur!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu