19 martie 2009

Sa vina ...

Cand eram mica imi era o frica teribila de intuneric.Holul lung al apartamentului parintilor mi se parea mai degraba un tunel al groazei.
Dar anii au trecut si am dat-o la pace cu noaptea, intunericul nevinovat; in schimb lumina incepuse sa imi dea ceva dureri de cap.
Nici acum nu o suport, mai ales dimineata.God!!!Draperiile trase la maxim daca se poate.
Cu toate astea, astept, ca un copil caruia ii sclipesc ochii la bomboanele sau ciocolata din vitrina magazinului, vara ... Soarele ala care arde, dogoreste si iti da impresia ca respiri foc.Doar imagineaza-ti : soare, apa, nisip, o adiere prietenoasa ce-ti risipeste sarea de pe pielea arsa pe cearceaf, zambete sincere si frunti descretite.Imi e dor de mare.Sa vina vara!!!
Atunci ma impac bine cu toata lumea :)

7 comentarii:

  1. K. Sunt primul care iti lasa un comentariu si asta ar trebui sa ma bure. Iti urez, spor la scris, iar daca scrii precum canti, cu siguranta nu ne vom plictisi. Te voi urmari, defapt cu timpul cred ca toata lumea te va urmari pentru ca ai un stil de "condei" unic.

    Bine ai venit in Blogosfera Rosie Romaneasca iti ureaza Andrei Prundeanu.

    RăspundețiȘtergere
  2. esti o norocoasa...eu si acum ma uit in spate cand merg din dormitor in bucatarie de-alungul holului...:D:D:D...cat despre lumina...soare apa , nisip , apus , rasarit...valurile...dap...departe sunt clipele...se vor apropia...vor fi...vor trece...si iarasi departe.Dar pana cand se vor apropia iarasi...sa curga notele si doar atat...te pupicesc

    *** Muz1CuTz4 Cu p3d4l3 ***

    RăspundețiȘtergere
  3. deci ai dus la inceplinire intentia de acum cateva zile...
    sa nu te superi pe mine daca o sa postez vreun comentariu rautacios, doar sunt arogant

    RăspundețiȘtergere
  4. Pentru a inflori, o inima de artist are neaparata nevoie de caldura aprobarii, aprecierii si chiar de frumusetea admiratiei. Bravo pentru 'moftul' implinit(blogul).

    ..si in final am ajuns acasa unde e intuneric...si nu e vara. Soarele nu arde..nu dogoreste..nu nimic.

    RăspundețiȘtergere
  5. Scrii numele ei pe google si pac pac...afli ca are blog. Diva si-a tras blog... Imi place. E roz si e cu rasta. Bun asa.

    RăspundețiȘtergere
  6. pff .. :X .. :X

    dupa cum ti-am zis si ultima data cand ne-am intalnit acasa , imi place cum asterni cuvintele pe hartie :> .. si mai tre` sa mai recunosc faptu ca tu ai fost singura care a reusit sa ma convinga sa imi fac si eu un blog >:D<.
    Si acum .. facand referire la frica de intuneric si pentru mine a fost o mare problema f mare la care s-au mai adaugat si unele filme horror :)) .. bine acum le ador da asta nu se mai pune :)) ...
    Cat despre mare .. plaja .. nisip .. soare .. caldura .. corturi .. bere .. mancare la conserva etc .. mai e putin si plecam prin vama \:D/

    abia astept


    :* >:D< :X

    RăspundețiȘtergere
  7. pff .. :X .. :X

    dupa cum ti-am zis si ultima data cand ne-am intalnit acasa , imi place cum asterni cuvintele pe hartie :> .. si mai tre` sa mai recunosc faptu ca tu ai fost singura care a reusit sa ma convinga sa imi fac si eu un blog >:D<.
    Si acum .. facand referire la frica de intuneric si pentru mine a fost o mare problema f mare la care s-au mai adaugat si unele filme horror :)) .. bine acum le ador da asta nu se mai pune :)) ...
    Cat despre mare .. plaja .. nisip .. soare .. caldura .. corturi .. bere .. mancare la conserva etc .. mai e putin si plecam prin vama \:D/

    abia astept


    :* >:D< :X

    RăspundețiȘtergere