30 martie 2009

Omelette

Specialitatea mea : omleta cu sunca, branza si mai ales rosii.
Se trezeste, dar nici bine nu deschide ochii ca vrea de mancare.Si poate o cafea(cred ca a avut o noapte lunga...).Cu ochii lipiti inca de somn, buzele uscate, mormaind ceva de neinteles, bajbaie prin camera pana la baie.
Pe masa, in frigider, ingredientele, iar tigaia trebuie spalata.Sa purcedem.Putin neindemanatica, dar cu motiv( bucataria imi era straina) termin si, gata!Gata?Nu, nu e gata.Doar ti-am zis ca sunt neindemanatica.Unde mai pui ca nu mai gatisem pentru nimeni pana atunci.Aaaaa, si mai urmau si criticile, privirea cu prea multe intelesuri de neinteles ori strambat din nas, ca doar suntem pretentiosi si critici sau laude gratuite.Nu a fost cazul.Ca a iesit chiar buna.Doar e specialitate, nu?Desi nu e nimic special la ea.Ahh, si cafeaua, desi e la mare cautare dimineata, am inlocuit-o cu suc natural, ca doar era gata facut.
Pofta buna!

3 comentarii:

  1. ahh .. cred ca nu e o ora tocmai potrivita sa vorbim despre mancare .. :-s .. avand in vedere ca e trecut cu vreo 15 minute de ora 21 .. >:P .. numai citind despre acest ALIMENT INTERZIS !!!! la ora asta pentru mine , simt cum imi intra pe gaura cheii un miros de omelete specialitatea ta :-" .. Oricum , nici o sansa sa mah apuc sa'mi fac si eu ..dar promit ca te pun pe tine :)) sa'mi faci cand ne vedem :X.
    Pana atunci , voi inlocui omleta cu un mar si un pahar de suc de fructe in fatza " tembelizorului" .. benoclandu`ma la meci :D


    Miss & luv ya G|rL >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. poate facem ceva muzica...mai compun si eu:)

    RăspundețiȘtergere