11 mai 2009

Music vs. ME 2

   Rasul dezvaluie adesea chipul de copil al adultilor; iar eu am vazut lucrul asta de atatea ori...la repetitii, inainte de concerte, la o cafea, intre un joc de carti.
   Tot subiectul muzica ma framanta, tot despre el scriu.Iar mai sus vorbeam despre ei, cei care fac muzica, cei cu care ne trezim dimineata, mergem la munca, ii ascultam la metrou sau bem o cafea la terasa.Ce-i drept, mi-a dat ceva bataie de cap subiectul asta in ultima vreme.Am analizat mult, am cautat, am observat, iar in final am concluzionat.Dar nu zic nimic momentan.
   Stiu doar ca am invatat multe, am avut multe exemple si bune si rele.Experienta e singura in stare sa ne ofere informatii reale despre viata, iar eu am profitat din plin de orice ocazie.Insa a venit momentul sa o las mai moale.Gata!!! Asta a fost. 5 ani au fost...5 ani frumosi.Unii zic ca au fost 5 ani pierduti, mie imi place sa zic ca au fost 5 ani plini cu de toate.Insa a venit momentul sa imi canalizez energia catre altceva.Ma despart greu de ea.O urasc si in acelasi timp o iubesc pentru ca am trait momente perfecte si momente de iad impreuna.De fapt stai, ca nu ne despartim de tot...muzica o sa ocupe intotdeauna un loc special in sufletul meu.Pentru ca tot ce am facut in timpul asta, am facut cu suflet.Vreau sa merg mai departe, sa nu fiu inteleasa gresit, dar in momentul de fata, nu mai vad o continuare...Asa ca o sa continui doar ca hobby.Poate am luat totul prea in serios si de aia nu a mers.Nu stiu inca.Nu am gasit raspuns si nici nu cred ca o sa-l gasesc.Sau poate ca nici nu e nevoie de un raspuns.
   Ma bucur ca am cunoscut multi oameni frumosi.Artisti adevarati, oameni cu suflet mare, oameni.Artisti care nu doar dau autografe, ci si primesc ... pe oglinda din baie, artisti care ies in oras la un McFlurry de capsuni sau la un concert SS3, care te suna doar sa vada ce mai faci ca nu ai mai intrat de ceva timp pe mess sau sa iti povesteasca ce a mai facut in turneu.Imi place sa cred ca am fost inconjurata de oameni cu care o sa vorbesc si peste 20 de ani sau cu care o sa ies la un ceai in week-end...ca sa nu uit cum e sa ai muzica atat de aproape de tine.Ce egoista sunt...
   Si totusi ma gandesc ca o viata nefolositoare e o moarte timpurie.Eu decisem sa imi amestec viata cu ingredientul suprem : muzica.Insa pentru a reusi in viata (muzica) e nevoie de ingoranta si incredere.IGNORANTA si INCREDERE...
   Vreau sa cred ca ce-i al meu e pus de'o parte si ca trec printr-o perioada mai proasta si ca totul o sa revina la normal sau o sa devina din ce in ce mai bine.Am vrut sa cunosc lucrurile si le-am privit de aproape.Poate era mai bine sa le privesc de departe si sa le iubesc si ... atat.
   Hai gata! Ca devin prea melancolica.Eu nu sunt asa.
   So...ascultati muzica!De calitate.Si faceti in viata ce va place, fara regrete.Vorba cuiva : sex, drugs and rock'n'reggae.
   Peace!

   P.S. : Mi-am facut coditza d'aia simpatica...cu atze colorate...etc.E funny.
   

3 comentarii:

  1. never back down. e un film. si un adevarat. lumea e a celor puternici. make yourself one of them. i trust you .

    RăspundețiȘtergere
  2. cei care nu te-au incurajat sa stii k nu au stiut ca poti..eu in continuare stiu ca poti sa o faci sa le arati tuturor ca esti cel putin la fel de buna ca ei. noi te vom incuraja tot timpul sa faci ce crezi ca e mai bine pentru tine. mult succes in continuare. avem incredere in tine ca vei lua deciziile corecte.

    p.s. sper ca in fiecare dimineata sa savurez cate un nou subject in timp ce-mi beau cafeaua sa savurez.

    RăspundețiȘtergere
  3. Si uite asa am descoperit ce inseamna suprema fericire pentru acest 'copil matur'..inseamna sa aiba un lucru (pe care si-l doreste cu ardoare) atunci cand nu-l are.Prinsei??..
    Auzi..de rabdare ai auzit?Pa!

    RăspundețiȘtergere