27 mai 2009

inconsecventa

   mi se face pielea de gaina cand citesc-vad fel si fel de lucruri.internetul asta poate ca ofera mult prea multa informatie.sa cerem daune?hehe, nu, nu suntem in America;acolo aia se dau in judecata pentru cele mai insignifiante fapte.nu, noi traim in Romania!!!
   sunt scarbita, de-a dreptul.ma oftic ca nu am destula putere sa pun punct.mi se ofera atata informatie pe tava.nu mai vreau sa stiu.nu, multumesc.nu am cerut.alta imi era comanda.
   e haos.nici eu nu mai inteleg.sunetul ambulantei : dimineata/la pranz/seara.ma doare capul.o fereastra de mess deschisa, aerul fierbinte de afara se strecoara in camera.o musca ametita s-a ratacit, e disperata.si eu la fel.ea macar nu se ascunde, ca noi toti ceilalti.zgomotul tastei lapotop-ului imi loveste repetat timpanul.un creier inundat de ganduri fel si fel, planuri si dorinte, vise si realizari.
   m-a zgariat o matza pe mana stanga.Patrice ma intreaba, "is it love that you want?".nu stiu.
   prinsa intre 2 lumi.reala si lumea mea.hai, recunoaste.toti avem o lume numai a noastra.mi-am pierdut capacitatea de a eticheta corect pe cineva de la o prima privire.de obicei le nimeream.
   un film.cu lumina stinsa in sala mare de cinema.liniste ... doar o respiratie apasatoare si enervanta in spate.interes, inima bate mai repede, strans din dinti ... e ok.traieste.
   
   cum sa fac sa te fac sa intelegi?iarta-mi impertinenta intrebarii ...

4 comentarii:

  1. ia o pauza. du-te tare. scapa de oras. eu am un loc in care ma ascund uneori. acolo... "sunt mai aproape de soare". acolo e liniste. maine acolo voi merge pentru cateva zile...

    RăspundețiȘtergere
  2. e secret... cat timp il tin secret, linistea se va pastra (macar pentru o perioada). e un loc in care orgoliile se intalnesc la o bere si-o cantare. e locul unde a fi cool nu inseamna nimic. e locul unde poti "asculta" linistea prin orificiul unei scoici. cred ca stii despre ce loc vorbesc... acolo voi fi si eu maine.

    RăspundețiȘtergere
  3. daca stii despre ce loc vorbesc, te astept maine si pe tine... :)

    RăspundețiȘtergere