12 iunie 2009

Plec

Plec.Si nu vreau sa iau nimic cu mine.Tot ce am nevoie mi'e in minte : imagini, fapte, mangaieri, sfaturi, amintiri, priviri, jocuri pentru oameni mari.Toate's ale mele.Nu le dau, nu le inchiriez, nu le vand, nu le imprumut.
Plec.Si-o sa-mi adie prin par aer nobil de Venetia, o sa pasesc pe urmele lui Romeo cu a lui Julieta, o sa trec peste/sub toate 354 poduri si o sa ma pierd pe stradutele inundate cu miros de povesti.
Plec.Pentru ca vreau sa stiu sa simt sa invat sa vad sa cunosc sa cred ca merit.
Plec.Si o sa iau totusi sarutul preferat pe frunte, zambetul indecis si aparatul foto.

Plec.

2 comentarii:

  1. Daa :-< .. da sa nu stai prea mult , ca o sa'mi fie dor de tine ( si asa imi este ) .
    Sa vii repede home ca sa putem pleca si impreuna apoi
    Asa ca : Pleecaaam

    RăspundețiȘtergere