10 decembrie 2009

Rrrrrrrrrromaaaa :)





Colosseum

cladiri vechi, incarcate cu povesti

Columna lui Traian

pisici urbane, locatare ale unor ruine

Stato della Città del Vaticano


Sancta Helena Augusta & Helenne

Piata Vaticanului

:)

spre Capela Sixtina ...

fascinantele cladiri vechi, incarcate de istorie

locul unde am mancat cele mai bune paste

Piazza Spania

creepy green ppl :P

am dat o tura si pe la mare - marea Tireniana

cu capul in nori si picioarele in apa

The Concert @ Accademia di Romania

dupa concert (si i-am facut pe italieni sa cante oio io ioooo :D)

Vaticanul noaptea ...

Piramida lui Caius Cestius

Fontana di Trevi - Roma se transforma noaptea

un om frumos si drag ... :)

happy statue

Piazza Venetia

atacul porumbeilor si Pantheonul

@ Pantheon

doi.

forurile romane

Colosseumul si noaptea ...

:) :)


6 comentarii:

  1. Cat imi place filmuletul de pe youtube :))
    I miss you :(
    Sper sa ne revedem curand .
    Turnul Eifel te asteapta :*

    RăspundețiȘtergere
  2. uhh, sunt sigura :)
    dar cred ca ne vedem abia la anu'.sa stii ca nu am uitat de ziua ta :) poate iti fac o surpriza.
    te pup si mi-e dor de tine :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu stiam ca esti cu Bogdan :)..Va sta bine! Fluturasul si bondarul :)

    RăspundețiȘtergere
  4. fluturasul si bondarul ...
    ma tem ca nu recunosc semnatura
    putin ajutor? :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Char daca mi-as da numele nu ti-ar fi de ajutor...:)..A fost o simpla remarca..Tu esti ca un fluturas, iar Bogdan e bondarul :P..Multe "succesuri", dupa cum spunea o "respectata" domnisoara :)

    RăspundețiȘtergere