6 ianuarie 2010

LMA si toate alea ...

An nou, vesmant nou si toate celelalte's vechi.
Revelionul nu mai e ce era odata.Mai bine petreci intr-o sambata seara obisnuita decat in mult asteptata si mult prea pregatita noapte de revelion.Cine a inventat petrecerea asta? Ca mie nu-mi mai place.

Haine de gala, sampanie, muzica, zambete mai mult sau mai putin sincere ori bineintentionate, vasc, artificii si nebunie maxima.Si toate astea ... pentru ce pana la urma? Sa serbezi ce? Ca a trecut un an sau ca a venit celalalt? Si apoi sa iti trantesti poze pe hi5 sau facebook si prietenii sa dea "like-uri" si comment-uri d'alea ieftine.Mmmm, ma rog, poate sunt eu de moda veche.

Am intalnit multe "victime" ale revelionului.O vorba de imbarbatare pentru ele : Sa fi fost de revelion tot raul pe anul asta si ne-am scos. :) Cel putin asa imi place sa cred in ceea ce ma priveste.Da.La mine revelionul a inceput cam pe la 12 si 10.Fixul a avut alte planuri pentru mine asa ca eu m-am bucurat mai tarziu de ... nici nu stiu ce.
M-am consolat oarecum cu ideea ca au fost oameni dragi langa mine.

Mi-am facut chiar si un To Do list pe care sper sa il respect mai mult decat am facut cu cel din '09.Imi place sa fac asta in fiecare an...imi place sa am dupa ce ma ghida pentru a nu ma departa de traiectoria stabilita.

Una peste alta a fost ok.
Acum sa vedem ce ne-a pregatit anul in derulare in afara de miile de taxe care ne asteapta, astea reprezentand o solutie pentru iesirea din criza a tarisoarei proaspat intrata in magicul an al dorintelor.

Hai "La Multi Ani!" inca odata ;)

4 comentarii: