30 ianuarie 2010

Tic, tac(i) !!!

Am un ceas ticaitor si sacaitor italienesc si o cantitate maricica de vodka cu santal de portocale rosii in paharul de whisky Jim Beam.
Urechile mi le-as taia sa nu asculte mizeriile din camera de alaturi.As asculta mai degraba ... linisteaaaa si mi-as inchide telefoanele vreo 2 zile;mi-as luat rucsacul si m-as urca in primul tren cu destinatia X.
Si vreau sa nu ma mai uit la ceas cand e fix.
Si ... uneori, as vrea sa-mi sterg din memorie ultimul an ( alcoolul trezeste sinceritatea ascunsa adaaaaaanc in mine, recunosc.maine poate o sa imi para rau ca am scris asta.poate .... )
Ma chinui sa dezleg mistere si sa pricep esenta umana, dar si pe omul de langa mine.
Caut sa inteleg adevarata satisfactie a unui individ care face rau cu buna stiinta.Inca (virgula) caut ... Si sa-mi ierte ignoranta, dar nu are la cunostinta ca tot raul asta se va intoarce intr-o buna zi impotriva lui sau a celor dragi?
Trebuie sa inteleg de ce profu' de religie nu putea sa imi explice existenta noastra pe pamant.Te nasti, traiesti mai mult sau mai putin si apoi mori.De ce?Pentru ce?Cu ce scop?Ce folosinta are omul in casa lui, in orasul lui, in tara lui, in universul asta infinit?Cu ce a contribuit pe lumea asta unu' care s-a sinucis dupa ce a vazut Avatar?Cu ce a contribuit Donald Trump pe lumea asta?Acte de caritate and co. pentru niste muritori?Un muritor pentru niste muritori.El o sa moara la un moment dat, la fel si mostenitorii lui, la fel si mostenitorii mostenitorilor lui si aia de ia ajutat si tot asa.Un ciclu care nu se mai termina.Si toate astea pentru .... ce???Un pamant rotund, un furnicar de indivizi care nici macar nu se folosesc de un procentaj respectabil din creierul pe care il au.Inca un lucru ... degeaba.
Si muzica asta, de ce e asa de dulce?Pansament pentru suflet.Drog.Mai ceva ca supa a la grec de pui de la La Papi ori prajitura Almondy de la Ikea.
Si plaja de la 2 Mai de care sunt indragostita iremediabil.Si vara asta care nu mai vine, sa m-aline.
Si ce dracu' e asa rusinos in a avea sentimente?Si cine dracu' ia inventat pe aia care nu pot sta la casa lor, in viata lor, in prostia si lumea lor?
Si daca e cineva care a inventat fericirea, ar face bine sa arate nitica generozitate si sa o imprastie si pe la noi.
Si iar pace, liniste si o simt cum curge'n mine si amortesc de placere si ma ia ameteala si si si ...

Am invatat atatea intr-un timp atat de scurt.Si am vazut o sumedenie de lucruri.
Si mai vreau ceva ... vreau sa am incredere din nou.si nu in mine.

Sa-mi cumperi un Ruffus.
noapte buna ...

tic tac, tic tac, tic tac, tic ... tac.


16 comentarii:

  1. Tic Tac Tic Tac.. Cat imi place ceasul tau dar in acelasi timp cat imi vine sa-l arunc pe geam.. Si chiar il arunc.Dar nu pe geam ci in portfard:))
    Legat de sentimente..tocmai atunci cand noi credem ca le avem de fapt nu e asa..!
    Ah si increderea...increderea in cine?..crezi ca are vreun rost asta?

    RăspundețiȘtergere
  2. increderea e importanta.
    spunea cineva ca "In viata nu ai nevoie decat de ignoranta si incredere;dupa asta succesul e garantat."
    iar succesul meu e obtinerea linistii sufletesti, pacea aia care-ti linisteste toate gandurile si iti alunga framantarile...

    dar hai ca tu stii prea bine despre ce vorbesc eu aici :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Pai ignoranta si increderea se cam bat cap in cap..
    Da..eu stiu in mare la ce te referi dar totusi.. o singura persoana nu face totul.....:)

    RăspundețiȘtergere
  4. pai esti ignorant cu cine ai chef si ai incredere in cine ai chef, e simplu.
    iar cu privire la cealalta situatie...increderea e reciproca ori it's under construction :P

    RăspundețiȘtergere
  5. Dar oare inainte de a scrie despre existenta omului pe pamant, nu ar trebui sa invatam sa scriem corect romaneste?
    "Ia" se scrie cam in felul urmator :
    - impreunat atunci cand reprezinta o actiune;
    - cu cratima atunci cand dupa verb se poate adauga lui/ei;
    Putin cam ciudat decat felul in care l-ai scris tu...din pacate.
    Cat despre profesorul care nu ti-a explicat existenta omului pe pamant cred ca ar trebui sa nu mai profeseze.Un preot care nu este capabil sa explice elevilor sai macar din pct de vedere biblic, existenta unui om pe pamant nu prea ar trebui sa fie preot.
    Iar tu daca pana la varsta asta nu ai inteles si stai si insiri aberatii despre contributia unui om pe pamant ar trebui sa te gandesti ca tu chiar nu folosesti procentajul acela respectabil din creierul pe care il ai.
    Ia vezi cu ce ai contribuit tu pana acum in societatea aceasta si dupa aceea da o fuga si prin ograda altora.
    Pune si tu mana pe o carte, poate scrisa de Heidegger sau poate pe Biblie si ai sa mai pricepi ceva, ceva.
    Am ajuns pe blogul acesta din intamplare.Nu cred ca voi reveni.Imi pare rau doar de ceea ce se spune : "viitorul nostru care sta in mainile tinerilor"- realizez ce fel de viitor cult si profund.

    RăspundețiȘtergere
  6. Asadar!Mare e gradina Domnului!Ceasul ala degeaba e italienesc...cred ca mai repede l-ai putea folosi pe post de busola, pentru o minimala orientare in viata.Iar bautura e nerecomandata copiilor instabili psihic.
    Linisteaaaa....e o piesa destul de trista.Evidentul fapt, cred ca, a incetosat profund procesele mentale existente sau nu, in capsorul matale.Daca existenta umana naste intrebari fara un raspuns ori raspunsuri, palpabile ar trebui sa consulti de urgenta carti de specialitate(prima pe care o recomand e Limba română actuală. O gramatică a „greşelilor”-Iorgu Iordan, dupa aia ceva carti ce privesc in ansablu "Puterea prezentului-Eckhart Tolle"); s-ar putea ca pe parcursul derularii procesului de citit a ta cutie ce contine neuron(cred) sa descopere profunzimi demne de urmarit si aplicat.
    Sentimente au toti, insa nu toti inteleg ca, inainte de toate sentimentele nu dor, asa cum doare orgoliul tau de femeiusca ce asuda pe masca "inocentei" rautate.
    Cat despre fericire, retine un fapt: niciodata n-o poti vedea cu ochelarii aia de cal pe care inca ii mai ai la ochi.
    Pe final iti recomand ca inainte de incredere, sa inveti cum e cu ascultarea activa si profunda.Poate asa vei intelege ca intotdeauna oglinda reflecta DOAR ceea ce esti.:)!

    RăspundețiȘtergere
  7. huh, ce de'a controverse si critici :)
    @Claudiu : first of all, profu' nu era preot si sunt convinsa ca nici macar tu nu stii care e treaba cu adevarat.de fapt, nimeni nu o stie concret, sa recunoastem.
    in al doilea rand, a gresi e omeneste, asta daca te incadrezi in categorie si oricum, sunt la mine acasa aici, asa ca pot face absolut ce imi tuna mie in "cutia ce contine neuron" (asta apropo de corectitudine si ortografie si alea alea).Sincer, critica asta ieftina si fara argumente solide ma lasa rece.
    @Panseluta_Kinky : mi-a ajuns sa iti citesc id-ul ca sa stiu cu cine am onoarea si mai apoi, sa imi dau seama ca tu ma cunosti de fapt cat de cat, dar esti probabil lipsita de inger si stai ascunsa in spatele ecranului cautand a musca cu rautate de unde se poate.E ok, trebuie sa existe si oameni de genu', altfel ne-am plictisi.
    Acelasi lucru ti-l pot spune si tie, critici neintemeiate care, din nou, ma lasa rece si ma amuza oarecum.

    RăspundețiȘtergere
  8. Hahahahhaha intru si eu sa vad daca mi-ai raspuns si ce gasesc!! :))) Ma distreaza la ce s-a ajuns..
    Oricum, trebuie sa recunoastem ca si cei doi care au comentat au dreptate.
    Hmmm cat despre incredere e valabila si faza cu under construction dar doar asa..in mintea noastra:))
    Vedem..
    *Hai pa ca maine je me go la munca si seara la examen:))*

    RăspundețiȘtergere
  9. au dreptate zici, a?
    pai tu cu cine tii ma? cu lupu'?
    :))

    RăspundețiȘtergere
  10. Mihai ( Panseluta_Kinky)10:22 a.m., februarie 06, 2010

    Nu stiu cu cine te gandesti tu ca ai de-a face ( presupun ca daca stiai ne impartaseai si noua ) dar am o veste sa-ti dau : nu sunt femeie ci barbat iar nick-ul asta l-am ales ca sa fie pe aceeasi lungime de unda cu blogul tau.

    Alege o ora si un loc si ne si vedem ca sa iti demonstrez.

    Scoate ura asta toata pe care o ai in tine si poate o sa-ti fie mai bine.

    Iar corect gramatical, scrii si la tine acasa si in public.

    RăspundețiȘtergere
  11. :))) Tin cu cine are dreptate.

    Acum am si eu o dilema. Cine e Panseluta:D

    RăspundețiȘtergere
  12. @Mihai : mai kinky mic si dezvoltat...acum imi dai intalnire?pai si daca o sa iti schimb parerea si o sa inceapa chiar sa iti placa de mine?atunci ce ai sa faci?a?
    ia stai tu chill acolo unde esti, pune-ti niste muzica si relax...
    eu oricum o sa fac ce vreau, unde vreau si unde si cand am chef, fara sa dau socoteala nimanui, mai ales unui necunoscut.
    have a nice day ;)
    @ WhiteChoco : ia explica-mi matale care e treaba cu dreptatea.cine are dreaptate si de ce?ca daca tot le stii tu pe toate...hai sa vedem si noi

    RăspundețiȘtergere
  13. O sa incep cu ce-i place cuiva:)) Si anume:
    DREPT//ÁTE ~ăți f. 1) Principiu moral și juridic care cere respectarea drepturilor fiecăruia;
    Si acum scurt si la obiect: libertatea de exprimare. Lasa-i si pe ei sa-si spuna parerea. Chiar de iti place sau nu.
    PS: Cred ca e prea de ajuns ce am zis:D

    RăspundețiȘtergere
  14. da' nimeni nu a zis ca nu trebuie sa isi expuna parerea.vreau doar critici/laude intemeiate, nu "hai sa vorbim ca sa ne aflam in treaba".
    iar treaba cu dreptatea,hai sa fim seriosi totusi ... :)

    RăspundețiȘtergere
  15. mai copii mai, eu cred ca ati cam luat-o pe razna. de ce va place voua sa aratati care are creasta mai mare(gaina sau cocos, depinde de sex :p). Helenne draga mea, eu credeam ca stii sa faci deosebirea intre oamenii care au ceva de zis si cei care vorbesc doar ca sa nu taca, dar se pare ca ma insel. e o vorba "nu te pune cu prostul ca e mai odihnit decat tine" si niciodata nu vei iesi la un consens. ideea comment-urilor pe blog-uri e sa accepti parerea tuturor indiferent daca au sau nu au dreptate sau daca sunt intemeiate. fiecare cu ce are sau mai bine spus cu cat are (ca tot pomeneai de neuron).

    RăspundețiȘtergere
  16. Auuuuuuu !!!! Ce e cu dezordinea asta pe aici ?! Treaba n-aveti? Sesiunea nu a inceput la voi? Ia mai lasati voi prostiile , vedeti-va de treburile voastre si nu mai suparati fata !
    Apoi , daca a gresit , ce?? Atata timp cat este la ea " in garsoniera " aceasta greseala poate fi considerata chiar licenta poetica .
    Iar tu , my darling , da-le pace invidiosilor si celor care n-au ce face . Nu iti mai stresa si unicul "neuron " dupa spusele unui mare "destept " .
    Ha ! Gata , am plecat la invatat :*

    RăspundețiȘtergere