14 decembrie 2010

Nimic ...

E tare apasator sentimentul tradarii. Te stoarce de orice fir de aer, de judecata, de liniste. Ai facut ceva in neregula? Sau poate ai spus ceva nelalocul lui ... ?
Naiba stie.
Si nimeni nu iti zice nimic. Si tragi din tigara furios pana ti se usuca gatul si il scoti iute afara ca flacarile unui dragon cu aripi, albastru. Nimic. Intrebarile nu dispar, raspunsurile tot nu se arata.
De ce naiba s-a ajuns aici?
Cum fac de acum? Incotro ma indrept?

Intrebari, intrebari si ... da! iar intrebari !!!
Dar nimic din partea aialalta...

Pai ... cum ...? sau ... ufff ...
Mainile'ti sunt blocate, mimica e cruda, privirea incetosata. E ura. Ciudata traire. Cum iti strange sufletul in pumn si nu te slabeste o secunda. Si te zbati sa fugi, si lupti si tot nimic ...

Da, azi e vorba despre NIMIC. Ma simt vlaguita de ce vad in jurul meu. Am un gust amar de tristete si mila si lehamite, ca nu pot sa fac nimic. Nu ma lasa ori pur si simplu nu vrea.

Satula, plictisita, dezgustata, furioasa, trista ... si nimic altceva.

7 comentarii:

  1. Pai cum nimic ?
    Furioasa, trista, dezgustata, tradata,...astea sunt nimic-uri ?

    RăspundețiȘtergere
  2. ba da...poti face ceva. Intotdeauna poti face ceva, iar in cazul tau poti sa ramai indiferenta sau poti sa-ti iei inima in dinti si sa intrebi ce ai facut de ai ajuns sa fii tradata...ce vei face de acum incolo tu decizi. Dar sfatul meu, daca imi permiti, nu lasa aceste lucruri sa te macine, pur si simplu ia-ti inima in dinti si incepe in a pune intrebari.

    RăspundețiȘtergere
  3. pai mi-am pus intrebari...multe. fara raspuns, evident. nu le gasesc si nu mi le da nimeni.

    p.s.: mi-ar placea sa iti pui numele acolo, nu imi place "anonim". chiar daca nu te cunosc, e mai ... personal, asa :)
    zi faina!

    RăspundețiȘtergere
  4. Este atat de trist...Am o relatie de aproape 1 an, si astazi am descoperit ca se vede si cu alte tipe...intalnite pe un site de dating...nu stiu ce sa cred...daca il intreb probabil va nega, mi-e frica si ma doare teribil. Imi plange inima...cu ce am gresit? Poate pentru ca i-am oferit totul pe tava si nu a trebuit sa mai lupte...este vina mea? Sincer nu stiu...am nevoie de un sfat...Nicoleta

    RăspundețiȘtergere
  5. @Nicoleta: Hmmm, cred ca s-a creat o confuzie. Nu am pb in dragoste and stuff. Era vorba de cu totul altceva.
    Cat despre pb tale, o analiza la rece si o decizie ferma te-ar ajuta mult. Nu uita de prieteni ;)
    Pace!

    RăspundețiȘtergere
  6. hey...stiu ca este mai personal sa-mi spun numele, dar prefer sa nu o fac, daca esti de acord cu asta ma bucur, daca nu atunci am sa ma abtin de la comentarii....referitor la ce ai spus tu, daca nu ai primit niciun raspuns inseamna ca nu ai intrebat pe cine trebuie. Intotdeauna sunt variante, trebuie doar sa stii unde sa le cauti si sa vrei sa le cauti.

    RăspundețiȘtergere
  7. Iti citesc blogul si am impresia ca rasfoiesc paginile unei carti :)

    RăspundețiȘtergere