10 februarie 2011

When it's gonna pop?


Ma scufund in mizerie. Usor, dar sigur si simtitor. Mi s-au taiat toate conexiunile de la fericire. E pana azi sau poate am datorii. N-am primit nici o instiintare si nici macar un preaviz.
Sec.

Ca in fiecare dimineata indes o cafea si o tigara, poate mi-o merge mai bine. Nici soarele nu mai e ce era odata. Se chinuie in van sa mai ciopleasca un zambet pe fata vre'unui nenorocit.
Si sunt intr-o continua asteptare stupida. When it's gonna pop?

Stau cu trolerele langa usa de cateva luni. Asa am mereu senzatia ca o sa plec undeva; intr-un loc colorat, cald si da, as putea chiar sa mor acolo. De fericire!


"Poate sunt un nebun care canta despre soare
Precum un caine care latra la o luna mare, mare, mare ... "

Un comentariu:

  1. Peste orice se poate trece daca ai vointa si suportul necesar...e trist ca s-a ajuns in starea asta.

    RăspundețiȘtergere