12 octombrie 2009

azi m-am intors din Iasi.concert El Negro - eu backing.concert intr-un cartier, Tatarasi mai exact, lume multa, galagie, vant puternic (dar coafura mea si dread-urile lui Bogdan au rezistat), in mare, fu ok.
visez ciudat cand sunt plecata.se facea ca ... !%#@&(_+$#%=&#^*%@#<>+=?^%$#^^&*(@$#
acum sunt obosita.am pleoapele grele si ochii tulburi, mintea-i calatoare inca, iar eu's aici.
afara ploua si e frig si iti da o starea de aia enervanta de ajungi sa ii enervezi si pe ceialalti, cu sau fara voie.
si mai ascult obsesiv o piesa sa vad ce e bine si ce nu, si mai iau o gura de apa din cana cu inimioare albastre pe fond verde din vama made in ROMANIA, si mai trece un tramvai obosit, si s-a mai dus o zi ...

mi-e dor de casa
n-am mai fost de 2 luni.

si mi-e frig

...



2 comentarii: