1 octombrie 2009

:)


De aproape o saptamana lucrurile au luat o turnura neasteptata pe aici.Nu am scris despre asta pentru ca aveam impresia ca visez si asteptam sa ma trezesc...
Renuntasem sa sper, sa cred, sa visez.Obosisem atat de tare fizic, dar mai ales psihic.Aveam gandurile, mainile si chipul frante ... pur si simplu.Nu mai aveam putere sa fac nimic, asa ca mi-am lasat dorintele batute de vant, luate de vantul rece, tomnatic amestecat cu frunze moarte, exact ca dorintele mele.moarte.
Ba chiar incepusem un capitol nou.Si era bine, dar poate calimara a inceput sa se goleasca prea devreme.
Si iata ca zicala : "Roata e rotunda si se intoarce." s-a dovedit a fi adevarata.
Telefoanele si mesajele nu mai conteneau.Mai insistente ca niciodata am realizat ca, ceva acolo, in adancurile cele mai adanci ale sufletului, ratiunii, s-a miscat ceva.M-am simtit speciala.Oarecum importanta.Poate supraaprecierea nu-si are locul, dar asa m-am simtit atunci.
Noul meu capitol a scos in strada cu furci si coase acel ceva pe care il credeam inexistent.

Acum e linistea aia...placuta, de te cuprinde si nu te mai lasa....si te prosteste si iti lasa ochii sa-ti alunece pe pereti, visatori...Si cu palma infipta in barbie te uiti la floarea primita si zambesti involuntar...si visezi...si mai arunci un ochi la poze si zambesti din nou.si ti se lumineaza fata si sufletul....

Minivacanta ne-a prins bine.Aer curat, mancare buna, vin din Kaufland, porci mistreti, copii si tipeteeeee ( de copii cu o supradoza de energie), chitara in noapte si un greiere ratacit.Ahhh, si tarta, tarta aia cu fructe...mmm.GENIALA!!!

Hmm...e bine.Mi-e bine si e bine.Si asa sa ramana!
Acum se lucreaza la un proiect nou.
Next stop .......
:)

Un comentariu:

  1. Cum ti-am mai zis , ma bucur nespus de mult ca esti fericita :) .. Ma simt si eu fericita alaturi de tine .. Abia astept sa ne intalnim sa ne mai povestim .. am atatea sa iti zic >:D< ..
    Miss you & Luv you :*

    RăspundețiȘtergere