29 octombrie 2009

timp uituc.campanie iminenta.povesti cusute cu migala.

Azi am revazut niste colegi de liceu.Credeam ca timpul schimba omul mai mult sau mai putin.E adevarat ca nu a trecut foarte mult de cand drumurile noastre s-au despartit, dar parca la ei timpul a uitat sa treaca.Ori poate schimbarea s-a produs in interior, iar schimbul de replici nu mi-a dezvaluit prea multe.
Am revazut si niste colegi de la Megastar, inclusiv pe coregrafa, chiar azi, cand ma plimbam prin noul mall din capitala : AFI Palace Cotroceni.Ma rog, sa revenim...Si cum ziceam, am revazut foarte multi oameni in ultimele 2 zile.Si parca toti au ramas la fel.Catalin, Alexa, Elena etc mi-au adus aminte cum acum un an eram in plina actiune, cu implicare setata la maxim, emotii cat cuprinde, o freza ciudata pe care nu mi-o mai doresc vreodata, repetitii.Heheheee ... ce vremuri :) Mi-am facut multi prieteni pe atunci cu care, spre surprinderea mea, inca mai tin legatura.De obicei distanta nu ofera sanse prea mari prieteniilor.

Intre timp pe aici lucrurile au mers binisor, ca nah, mereu se poate mai bine.Astept boom-ul ala...nu stiu, ceva imi spune ca o sa fie mai bine.De fapt trebuie sa fie, ce naiba?

Apoi...suntem invadati de campania electorala.Toata lumea vorbeste despre ea.E peste tot, chiar si in locurile in care nu ai vrea neaparat sa fie.

TU CU CINE VOTEZI?????

Am mai vazut ca sunt citata prin bloguri.La naiba, si tot nu m-am inscris la UCMR.
Intentionez sa vad "This is it".Momentan se incearca alegerea unei date.Ce sa-i faci???Oameni importanti, agenda full, sedinte foto, concerte, de varuit prin casa rosu, verde, alb, verde, rosu, alb ... cu pauze placute intre si chiftele cu rosii si paine de secara.
Dar parca tot mai lipseste ceva ...

Aaaa, am fost si la o nunta frumoasa cu mirii pe masura.N-am mai fost la una de cand big sis' s-a decis ca ar fi bine sa faca si ea pasul asta.Da, cam 10 ani au trecut de atunci ...
A fost un week-end destul de incordat pentru mine...am cunoscut oameni noi si ... ummm ... nu stiu ce sa mai zic.Adica as mai zice eu, dar imi trebuie aprobare :)

Pana una alta, eu's pe aici ... contruiesc si apoi astept ... "sometimes I feel lonely" si "dau de beleleleleeeee".
VA URMA


5 comentarii:

  1. am văzut pe 0TV ceva ce mi se pare a fi "încă o piesă hause" ...nu m-a mişcat absolut deloc. sunt dezamăgit. nu-i dau mai mult de două săptămâni, cu indulgenţă... am ascultat însă şi varianta extended pe youtube. să zicem că sună mai bine, cel puţin între 0:01 - 00:59 (prima parte a piesei). restul... sec. keep trying.

    RăspundețiȘtergere
  2. Doresc sa ma abtin de la comentarii sexi insa iti scriu doar ca sa ma laud ca..am cercei noooi!!:)) Tenx!\:D/

    RăspundețiȘtergere
  3. First :)))) (u know why:)) )
    :D:D Si tu la feeel!:*

    RăspundețiȘtergere