27 februarie 2010

de la tine pentru mine

uite leapsa, nu e leapsa
deci iar leapsaaaaa :)
ma simt ca la scoala, cand completam oracolele alea cu pagini parfumate, poze si rime haioase pentru posteritate :)))

1. În momentele cele mai dificile si în care simti nevoia sa te ajute cineva, la cine te gândesti prima oara?
La sora mea.She's my best friend :)

2. Daca ai putea fi, o zi, oricine ai vrea tu, cine ai fi? De ce? Ce ai face?
Pfoaaai.Sincer?Nu m-am gandit la asta niciodata.Dar nu cred ca as vrea sa fiu altcineva decat sunt.I am as I am, I do what I want ...

3. Daca ar fi sa poti schimba o persoana cine ar fi aceea?
Ha!Pai eu n-as schimba o persoana.As schimba lumea intreaga.Ca schimbarile sunt mereu binevenite, mai ales in lumea asta ofilita in care traim.Poate suna a cliseu, dar ....
Ei bine, din experienta unor persoane apropiate stiu ca oamenii nu se schimba cu una cu doua ori nu se schimba deloc.Asa ca prefer sa imi canalizez energia pe ceea ce fac eu pentru acele persoane si cum le afecteaza sau nu viata.

4. Ce ai face pentru linistea ta sufleteasca?
Ce n-as face pentru ea...

5. Care crezi ca a fost pana acum cel mai important moment al vietii tale?
In fiecare zi se intampla ceva important.Insa timpul decide valoarea reala a importantei momentului.

A fost interesant.Si ca de obicei, daruiesc cu zambetul pe buze aceasta leapsa oricui ar dori sa raspunda la intrebarile de mai sus.Pam-Pam!


Have a nice day :)




3 comentarii:

  1. >:D< tnx .
    Si nu uita ca suntem in tendinte \m/

    RăspundețiȘtergere
  2. 1. la tatal meu..el este persoana care ma ajuta intotdeauna :D
    2. as vrea sa fiu un naufragiat pe o insula pustie pentru a ma bucura de liniste (dar numai pentru o zi, ca ce e mult strica :)) )
    3. pe nimeni pentru ca nu-mi place sa schimb omul dupa bunul plac, il iau asa cum este el cu bune si cu rele.
    4. idem..."ce n-as face"
    5. ohh..nu as putea specifica doar unul..

    tag..u're in :)

    RăspundețiȘtergere
  3. 1. nu sunt sigur..voi fi atent data viitoare.
    2. ca si Helenne, ma simt bine in pielea mea (totusi cred ca tu ar trebui sa iti doresti sa fii cineva cu mai multa putere ca sa schimbi toata lumea:P, macar pentru o zi? think about it!?;;) )
    3. nu as schimba pe nimeni, dar cred ca as fi multumit daca as vedea ca cineva s-ar schimba in bine fiind influentat/a de mine.
    4. ce as face pt linistea mea?...as incerca sa o prelungesc cat mai mult...(sau pana ma plictisesc:P)
    5. falling in love... desi nush exact momentul...

    RăspundețiȘtergere