2 mai 2010

vama veche, in ureche ...

sa fi trecut o luna de cand nu am mai postat nimic?mda, pare-se ca n-am mai scris de ceva timp si nu pentru ca nu as fi avut ce scrie, ci pentru ca in ultima perioada nu am avut cuvintele la mine.parca am aterizat de pe o alta planeta unde se vorbea o alta limba decat cea de aici.probabil asta e si motivul conversatiilor interminabile in care nu se ajungea la nici un numitor comun si fiecare intelegea altceva sau, mai rau, nu intelegea nimic.haos total si dezorganizare completa.

acum stau tolanita pe un covor rosu langa o vaza albastra cu lalele mov, imbracata in verde din cap pana'n picioare, asortare impecabila cu ochii turbati de oboseala si soare si vant de mare, cu terasa in dreapta si perna in stanga, de langa cana neagra cu cafea neagra si lapte alb.si acum ma intreb: ce culoare au toate astea?
am capul greu si ochii de plumb, mai ceva ca'n poeziile lu' Bacovia.dar am fost la mare?am fost.a meritat?doamne, ce'ntrebare...n.o.r.m.a.l.

1 mai la mare, visul oricarui roman hamesit de munca.ghinionul lui e ca 1 mai a picat sambata anu' asta si putini au fost fericitii care si-au permis vinerea libera.
vama a fost plina pana la refuz, ca de obicei probabil, cu sfaraituri de peste la plita si legume la gratar, sandwich si cafea pe plaja la 7 dimineata, cu un soare idilic iesit din linia aia perfecta dintre mare si cer, cu mii de nuante de albastru impletite intr-o cromatica perfecta, oamenii marii intinsi pe nisip langa sticlele cu esente datatoare de stari euforice si cateva corturi tremurande.
plimbarea asta mi-a adus aminte cat de indragostita eram eu de mare acum ceva ani si cat de fantastic mi se parea tot intinsul ala de apa cu toate valurile si sunetele alea, de te purtau pe cei mai inalti nori.

unde naiba sa mai pleci?de ce sa pleci?locul perfect pentru dezintoxicarea mintii si a trupului, locul in care excesele te purifica si vantul scoate tot raul din tine.
insa si mai fantastic e sa stai la soare si sa simti cum te incarci cu energie, exact ca un telefon pus la incarcat.cercul de foc - sursa de zambete, pistrui si nasuri parlite :)

si a fost si 1 mai cu a lui vama veche...




4 comentarii:

  1. Ce-as fi vrut sa pot ajunge si eu la mare..

    RăspundețiȘtergere
  2. cand ma gandesc ca trebuia sa ajung si eu .. :(

    RăspundețiȘtergere
  3. nu cred ca am pierdut ceva stralucit:) litoralul romanesc nu are farmec...

    RăspundețiȘtergere
  4. daca e sa o iei asa, nimic din tara asta nu mai are farmec pentru ca e deja arhicunoscut si nu ne mai trezeste interesul, dar nu e chiar asa.
    a fost tare fain :)

    RăspundețiȘtergere