31 mai 2010

Proud to be part of it!

Cant cu baietii de 1 an jumate si inca mai am emotii inaintea unui concert; inca mi se face pielea de gaina cand toata lumea canta "Ploaia" si inca imi tremura mana cand dau un autograf.
La ultimul concert insa, am simtit ca ma pravalesc de placere pe scena.Am fost in Ploiest/Bucov la Free Fest.A fost o atmosfera extraordinara, si nu o zic de dragul de a o spune.Filmarile si toate aprecierile celor prezenti ne-a facut sa ne dam seama ca am inceput sa crestem de la un concert la altul.Sunt mandra sa fac parte dintr-o asemenea echipa, de la care am invatat o multime de lucruri si le multumesc din suflet pentru asta.

Multa bafta sa avem si sa ajungem sus sus suuuuuus ! :)

2 comentarii:

  1. Bravo! ma bucur ca va merge bine si va doresc sa aveti cat mai mult succes in continuare, sa va bucurati de cat mai multe concerte reusite in care sa simtiti ca sunteti iubiti de fani. sper sa iti pastrezi mana tremuranda cand semnezi autografe cat mai mult timp;)

    RăspundețiȘtergere